Curtametraxes de Lituania, Estados Unidos, Brasil, Canadá e España compiten mañá no FICBUEU
FICBUEUA selección do terceiro día de proxeccións da “Sección Oficial” reúne un filme experimental ambientado en Andorra e outras catro películas que exploran as relacións familiares
CINE CON PERSPECTIVA FEMININA PARA ABRIR A “SECCIÓN OFICIAL”
O cine con perspectiva feminina caracterizou o bloque de filmes co que onte comezou a «Sección Oficial» do Festival Internacional de Cine de Bueu. 4 dos 5 filmes proxectados están dirixidos por mulleres. O público puido ver as películas «Lemon Tree», da estadounidense Rachel Walden; «L’été des chaleurs», da directora canadense Marie-Pier Dupuis; «If you are happy» dirixida pola británica Phoebe Arnstein; e «3 MWH», da creadora checa Marie-Magdalena Kochová. A lista de proxeccións de onte luns complétaa «O frio», obra do galego Pablo Dopazo.
PREME NESTE ENLACE PARA ACCEDER A MÁIS IMAXES
10.09.24. BUEU. O Festival Internacional de Cinema de Bueu alcanza mañá o ecuador da súa «Sección Oficial». O terceiro día de proxeccións reunirá cinco curtametraxes que competirán ata o sábado cos outros 24 en concurso por entrar no palmarés do FICBUEU 2024. Chegan de diferentes latitudes. De Europa, en concreto de Lituania e España, e, do outro lado do Atlántico, dos Estados Unidos, Brasil e Canadá. Exhibiranse ás 19.00 horas e repetirase o pase ás 21.30 horas.
Catro dos curtos deste bloque que se mostrará en proxeccións separadas ás 19:00 h e ás 21:30 h coinciden na súa proposta temática: exploran as relacións familiares, aínda que desde diferentes perspectivas e en distintas épocas.
Obraza (Resentimento) é obra do director lituano Gleb Osatinski. Estivo nomeada na Berlinale e o certame de Bueu foi o elixido para a súa estrea en España. Ambientada na Ucraína soviética dos anos 90, presenta durante media hora a Yasha, un adolescente de 17 anos que se rebela contra a autoridade e cre que poderá emigrar coa súa familia a Nova York: cando seu pai se opón, emprende unha viaxe que o conducirá a un dano irreparable.
Unha obra de animación e unha viaxe en pleno conflito bélico
Do xénero animado é Un trou dans la poitrine (Un burato no peito), de Alexandra Myotte e Jean-Sébastien Hamel, un dúo de guionistas e directores afincados en Montreal. Esta peza multipremiada de once minutos conta a historia de dous irmáns abandonados á súa sorte, Zoé e Théo, que deben afrontar os problemas da súa relación nun abafante día de verán. Julia Elihu, escritora e directora iraní-estadounidense cuxo traballo abarca o panorama narrativo, documental e comercial (creou pezas para clientes como Nike ou Amazon), asina In the garden of tulips (No xardín dos tulipáns), a última viaxe en coche dunha moza co seu pai pola campiña iraniana en plena guerra do seu país con Iraq. De novo, o FICBUEU acolle a súa estrea en España. Pola súa banda, Ruído da pele, ficción rodada polo brasileiro Gustavo Milan, aborda a relación íntima entre unha nai e o seu fillo de 12 anos e como chega ao seu fin cando o neno experimenta o seu primeiro espertar sexual.
Unha película sobre outra película
Só Frialdad se sae en certo modo do guion temático deste bloque de proxeccións. Non hai familia protagonista neste primeiro curto da directora española Andrea Sánchez. É unha película experimental sobre un filme de terror de serie B de dous directores andorranos que nunca chegou a estrearse e sobre como, invocando ensaio tras ensaio ese filme maldito, Andorra convértese en escenario doutra película de medo da que nin os seus habitantes poden escapar.
Coloquio con cineastas
Andrea Sánchez será precisamente unha das cineastas convidadas para manter unha conversa mañá cos espectadores do FICBUEU. No coloquio co público, tamén participará o director de Obraza. Será ás 20.30 horas, entre os dous pases das películas.